مصاحبه آرشیو خبر ها
بت فوتبالی من زیدان است، می خواهم به یووه کمک کنم برنده شود

بت فوتبالی من زیدان است، می خواهم به یووه کمک کنم برنده شود

میرالم پیانیچ در مصاحبه جدید خود نگاهی به گذشته ی فوتبالی اش داشت، در مورد جاه طلبی هایش با یوونتوس صحبت کرد و زین الدین زیدان را بت فوتبالی خود خواند.

 

هافبک بوسنیایی بانوی پیر در مصاحبه با وب سایت FIFA.com گفت:

 

سال اول حضور در یک تیم همیشه خیلی سخت است. باید خیلی سریع با تیم جدید و شرایط جدید سازگار شد که کار آسانی نیست. به خصوص تیم یوونتوس که هدف خود را همیشه بر مبنای برد قرار داده است. هدف امسال ما همانند فصل گذشته قهرمانی دوباره اسکودتو و تا حد امکان رسیدن به مراحل نهایی لیگ قهرمانان است. من در باشگاه بزرگی هستم و همه چیز در اینجا عالی است و امیدوارم که به تیم کمک کنم تا همیشه برنده باشد.

 

پیانیچ هفته ی آینده به باشگاه سابق خود المپیک لیون در لیگ قهرمانان بازخواهد گشت. او در این باره در مورد سیر فوتبال خود صحبت کرد:

 

خانواده ام پس از تولدم هنگامی که تنها یک سال داشتم به لوگزامبورگ رفتند و من و در آنجا بزرگ شدم. من با فقر و فوتبال بزرگ شدم و بت فوتبالی من زیدان بود. خوش شانس بودم که متز را به عنوان باشگاه انتخاب کردم و در این باشگاه رشد پیدا کردم. در آن زمان انتخاب های متنوعی داشتم اما فلسفه ای این باشگاه مرا به خود جذب کرد. در سن 17 سالگی، این فرصت را داشتم که اولین بازی خود را برای تیم اصلی این باشگاه انجام دهم و این اتفاق شگفت انگیزی بود، پس از آن باشگاه لیون از راه رسید و من این تیم را انتخاب کردم. با این حال بهترین سال های دوران فوتبالی ام را در رم گذراندم و سرمربیان فوق العاده ای را در کنار خود دیدم. بدون شک رم همواره در قلب من باقی خواهد ماند، چرا که خاطرات فوق العاده ای در این پنج سال دارم و این باشگاه برای رشد من نقش مهمی داشت. حالا در یووه هستم و امیدوارم به این باشگاه کمک کنم برنده شود و به اندازه ای که در رم مفید بودم اینجا هم مفید واقع شوم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد پارسافر
محمد پارسافر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: